Vrijwilligers

menu knop Stichting Aquarius | Geschiedenis | Locatie | Publicaties | Sponsors | VacaturesContact

De inschrijvingen zijn geopend!

Word vrijwilliger en maak deel uit van de vijfde Internationale Jeugd Film Festival. Eisen:
– Iedere vrijwilliger dient 18 jaar of ouder te zijn op 1 september 2019
– Iedere vrijwilliger dient beschikbaar te zijn op één van de recruitment dagen en eventuele trainingen
– Iedere vrijwilliger dient minimaal alle vier dagen beschikbaar te zijn
– Iedere vrijwilliger dient basis niveau Engels te hebben

Waar kan je allemaal uit kiezen?

Waar kan je allemaal uit kiezen?
Broadcast
Het Broadcast team zorgt ervoor dat er van elke event foto en film opnames wordt gemaakt en dat deze beelden binnen 4 uur online staan. Het team krijgt de beelden aangeleverd van de andere vrijwilligers en/of maakt zelf foto en film opnames. Verder ondersteunt het Broadcast team journalisten van radio, televisie, blog’s, kranten en tijdschriften bij het verkrijgen van beeldmaterialen.

Ceremonie
Het Ceremonie team creëert en ontwikkelt ceremonies en amusementsprogramma’s tijdens het Internationale Jeugd Film Festival. Het doel is om een feestelijke sfeer te creëren en een onvergetelijke ervaring tot leven te brengen. Het team creëert een warm welkom voor alle deelnemers en bezoekers aan de IJFF2019.

Food and Drinks
Het Food and Drinks team zorgt dat er voor alle vrijwilligers eten en drinken is. Dit team zorgt samen met team Ceremonies voor de catering tijdens de feesten. Zij zorgen ook voor voldoende eten en drinken voor alle vrijwilligers op de diverse locaties.

Hospitality
Hospitality ondersteunt de Event Manager en is verantwoordelijk voor wat er op de locatie / evenement gebeurt en heeft via de Event Manager de bevoegdheid om te bemiddelen als zich problemen voordoen tijdens het evenement op een locatie. De vrijwilligers ondersteunen het dagelijkse werk van de Event Manager en zijn team.

Marketing
Het Marketing team maakt contact met alle bezoeker door middel van telefoon, email, social media en tal van andere promotionele activiteiten.

Signage
Het team Signage is verantwoordelijk voor de productie en installatie van alle merk elementen. Daarnaast ook voor de versiering van de locaties met het IJFF2019 logo en het produceren van alle IJFF2019 (geprinte) materialen voor verschillende projecten op locatie.

Sustainability
Het team Sustainability richt zich op sociale, ecologische, en economische prioriteiten. Dat doen zij door:
– De locaties geschikt te maken voor gehandicapte bezoekers;
– Het afval actief te verminderen, te hergebruiken en te recyclen;
– Het zoveel mogelijk gebruik te maken van hernieuwbare energie;
– Bevorderen van verantwoorde inkoop van producten en diensten.

Technical Service
Het Technical Services team beheert de planning, levering en gebruik van tijdelijke infrastructuur zoals energievoorziening voor buiten projecten, watervoorziening, temperatuurregeling, afvalbeheer, geluidssystemen, tv schermen, etc.

Ticketing
Team Ticketing is verantwoordelijk voor de ticket verkoop aan de kassa, het internet of via de smartphone. Zij zijn ook het eerste aanspreekpunt voor kaarthouders bij betaalde evenementen. Zij beantwoorden vragen van bezoekers en verlenen klantenservice om zo de klantervaring te optimaliseren.

Transport
Het team Transport is verantwoordelijk voor het plannen en beheren van transportdiensten voor zowel VIP’s, genodigden, filmmakers van en naar de luchthaven, hotels en andere locaties als ook hun bagage, gasten, films, etc.

Volunteer Management
Alle vrijwilligers gerelateerde activiteiten worden gepland en uitgevoerd door het Volunteer Management team. Dit team zorgt voor de +/- 100 vrijwilligers en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt waardoor het een onvergetelijke ervaring wordt voor de vrijwilligers. Dit betreft onder andere trainingen, toewijzing van rollen, beheren van het Volunteer Home, catering en de onderlinge sfeer onder de vrijwilligers.

Soliciteer

Wil je vrijwilliger worden stuur dan vandaag nog een mail naar info@jeugdfilmfestival.nl ovv vrijwilliger